Saturday, April 17, 2010

Tempat Lepak Baru Aku

Dalam dua tiga ari nie aku ade terjumpa satu port baru untuk aku lepak kat dunia cyber nie . Bez jugak tempat nie coz bleh jumpa pelbagai orang dekat sini yang same ketegori ngan aku , iaitu belia negara Malaysia . Tempat yang aku maksudkan ialah Youth Says . Bende nie aku jumpa mase tengah online kat facebook kat bahagian iklan . Aku klik r nk tangok ape bende nye . Setelah aku amati dan segala-galanya , memmang bex r! Dia ade bagi reward , contest yang bez giler dan bila ade soalan bleh ajukan kat sini . Soalan addmath pun ade orang jawab tau! Bagi aku YS nie tempat kedua lepak selepas FB . Ramai yg cool n bez kat youth nie . Memang x rugi la join kerana dapat merapatkan hubungan kita sesama belia negara dan berkongsi pandangan . Korang ape lagi ? Jom join Youth Says!!!!!
Huh! Lupe plak . Klau korang nk join , korang klik kat SINI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

V.I.P