Friday, April 2, 2010

AKU SEORANG SHUFFLER

Sesambil dok menunggu neobux dok tngah load , baik aku tulis blog aku dlu x la aku rugikan hidup aku yang pendek nie. . .huhuhuhu tau2 jer nak mati bile . Ok anyway , aku nak kongsi siki pasal shuffle . Tengok tajuk pun dah tau kan. . .shuffle berasal daripada austalia dan di tarikan oleh underground. . .ia bukannye tarian memuja ok. Ade jugak yang kate shuffle nie tarian pemujaan and siap buat skuad khas lagi yang di beri nama Anti Shuffle untuk memerangi shuffle . Lawak betol ! Aku sebelakangan nie dapat melihat kurangnya shuffler dan minat terhadap shuffle . Ini adalah kerana fenomena perubahan angin monsun yang bertiup kancang yang menyebabkan ramai shuffler beralih angin kepada tectonik . Aku sebenarnya bukan ape , best ke tectonik nie? Aku tngok biase jer. . .kekadang tu tngok cam sotong pun ade jugak.Hhahahaha. . .tectonik bagi aku baek bagi kat pompuan jer la . Laki buat tectonik lawak la . Aku bukan mendiskriminasi tectonik cume x de bende nye. Aku rase jiwa aku untuk shuffle jer walaupun bermacam-macam yang datang mengusik jiwa ini. . . .ceh. Aku kan bukan ape , aku ingat agi mase aku spm dlu . Mase tu memang jem la otak walaupun study x gila babi . Aku mase tu dok asrama . So , klau malam x balik tu kita orang bukak gelanggang and ape agi shuffle la! Memang ar , lepas shuffle tu ilang sakit kepale dan body pun makin slim . hahahaha betul! Skarang nie aku dah kurang shuffle coz x de geng . Ari tu pun aku pegi kat kbmall , klibat shuffler . Aku pun dah lama x on9 kat funkafaction punye website . Walaubagaimanapun, aku akn minat shuffle dan akan bercerita kepada anak-anak ku. . . .huhuhuhu

HIDUP BIAR HEPI KASIH DALAM HATI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

V.I.P