Tuesday, April 20, 2010

Aku Terkena Scam!!!!!

Adus. . .malang betul nasib aku nie . Tapi nasib baik jugak aku tahu awal and x ler mengharap sangat bila dah cukup and nak cashout . Ceritanya begini. . .aku ade join ptc (paid to click) coz nak earn la sikit2 sambil dok on9 kan . Tetapi malangnye , ptc tu adalah scam . Ptc yang aku maksudkan ialah Grandptc dan Ten Doller Click . Giler r . . .dah banyak dah aku dapat coz dok klik hari-hari . Adus. . .tertipu rupe nye . Pada mulanya aku tak tahu langsung hinggalah kelmarin mase aku nk cheak 1 site nie . Dengan rasa tidak sedap hati , aku try la tengok review dua ptc nie and ternyata. . . .this fucking site is SCAM!!! Buat prabis ko top pup jer la! Tapi nasib baik la ade Neobux . Di Percayai dan Terbaik Dari Ladang ! Pada masa hadapan , aku kena lebih berhati-hati . Kepada sesape yang dah join , hentikanlah. . .

Macam mane la aku bleh terkena. . . . . .












TAK GUNE KO!!!!! JAUHI SCAM!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

V.I.P