Monday, March 1, 2010

My Life 25333

Dah lame dah aku x post apa@ kat blog aku nie . aku dalam beberape hari nie dok sebok dngan sesuatu yang baru dan bende nie digunakan secara percuma ! Memanggiler la dah la percuma best giler pulak . Ok ape yang aku maksud kan ialah mylife yang hanye pengguna celcom jer yang boleh daftar. Yang laen kirim salam! hahaha . Ok klau nak tau cam ner perkhidmatan nie berfungsi , cam nie caranye. Setiap no. fon hanye skali jer bleh daftar and kita perlu menggunkn nickname. pendaftaran adalah percuma. Selepas mendaftar kita akan dapat 500 point percuma . Point itulah yang digunakan untuk flash poke dan untuk chat dalam chatroom. Ape yg lebih bestnye, klau point abis kita bolah mintak untuk dapat kan point sbnyak 100 . Memang best giler la . Bagi aku mylife nie umpama satu lagi 'twitter' kerana dia mengunakan MFREN & MFOL yang memeboleh kan kita follow dan menambah sseorg sebagai kawan . Aku rasa memang rugilah seseorg tu guna celcom klau x guna mylife nie. Setiap sms yang diantar dan terima tidak menjejaskan kdit yang ada tapi hanya point yang ditolak . Berminat? Klau berminat dan nak tau cam ner nak daftar cam nie caranye:


1. memula taip MREG dan hantar ke25333

2. lepas tu anda akn menerima sms dan ikut arahan yng diberikn .


Jadi, selamat mencuba! Oh lupe plak , klau dah daftar tu jngan lupa MFREN dan MFOL Vaizard16 Ok!


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

V.I.P