Saturday, March 20, 2010

Huh. . . . .Mati Pok Cik !

Adeh . . . .letih betul aku lapas result spm kluar ari tu . Letih ler dok pikir n dok cari U mane yang boleh trime aku yang result macam tu. . . .Sedih betul la bile bidang yang aku minat x boleh mitak coz result aku memang teruk betul ! hahahahaha. . . .mungkin ade sesuatu yang tuhan rancangkan untuk aku . Tapi nasib baik result aku tu cukup2 makan bleh la mitak pelatih separa perubatan kat spa8 . Aku arap aku akan di panggil untuk di temu duga dan berjaya . . . . .Amin. Tapi. . . .aku rasa aku dah puah ati dengan result aku coz addmath aku x gagal ! hahahahaha. . . .biar pun lulus jer tapi xde la perkataan gagal dalam sijil spm aku. . . .huhuhuhu. Yang aku bleh bangga ialah dapat B+ untuk fizik . Sepanjang 2 tahun aku direjam ngan kate2 yang menusuk batin dan merobek jiwa lebih2 lagi aku nie bdk jenis emo. . . .akhirnya x sia2 aku di pelakukan begitu. . . . .Namun , ape akan berlaku dalam idup aku yang seterusnya. . . .Adakah aku akan terus berjaya atau banyak lagi dugaan yang harus aku tempuhi? Aku hanya berdoa hanya yang terbaik untuk aku selepas ini . . . .aku rasa apa yang aku dapat selama ini tidak sesuai untuk aku . Aku rase aku kena bayar la nazar yang aku buat iaitu puasa 30 Ari ! aku nazar klau aku x masuk tingkatan 6 . . . .tapi bayar jer la dlu coz aku x gagal addmath hahahahaha. Aku arap hanya yang terbaik untuk aku. . . . .Ganbatte!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

V.I.P