Wednesday, February 17, 2010

ari nie banyak gerak . . .

Ari nie buat pertama kali dalam minggu nie aku kluar rumah . Yela , aku nie bukan jenis suka lepak x tentu pasal . Klau ade kerja dan urusan baru aku kluar rumah . Ari nie aku pegi bandar tuk beli pin untuk isi borang ipgm atau orang panggil maktab perguruan . Ramai jugak yang duk menunggu kat bank tadi. Mejoriti aku tengok sume nye datang nak beli nombor pin tu la . Lepas tu pulak aku pegi la masuk kedai bundle and sume kedai yang ade untk cari beg sandang kulit . aku tidak brsorngan kerana ade yng mengikutnye . . .hahaha kawan aku yang baru tumbuh rambutnya Roslan & budak amerika short pant Azam . Puas jugak aku meronda - ronde tapi x jumpa jugak . Keciwa jugak la. . . Ha! tadi ade jugak aku terserempak ngan bdk skolah aku nie ngan awek die. Aku pelik betul la , muke macam tu pun bleh jadi player . Bukan nk kutuk die tapi x de yg special pun and hencem pun x . Plek betul . . .aku mcam gini cute pun x de yang sangkut. . .nasib . . .nasib. . . Bila dah x jumpa beg aku tu , kitorang gi makan mee sup and gi kat cc jap coz Azam nak isi borang UPU . Bile nk balik , kitorang baru tringat ade sbuah lagi kedai yang x pegi . Jadi kitorg pun pegi la. . . Wah!!! x rugi bcoz bag yang aku cari tu ade kat kedai tu ! Aku pun ape lagi trus beli la ape lagi . Hahaha. . . akhirny dapat jugak aku beli beg idaman aku dengan duit aku sendiri yang dikumpul sebegitu lama. . . . .Hahahahaha

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

V.I.P