Tuesday, March 9, 2010

Celakak!!!!!

Celakak punye kawan . ko tikam aku dari blakang ingat aku x tahu . Ko tu nampak je baik dari ngan mulut ko tu . tapi bagi aku kau ler setan . X penah aku jumpe kawan macam ko spanjang idup aku . Dah banyak kali kau tikam aku , aku ingat kau dah x buat dah rupenye x . Ko nie memang giler babi la . Aku rase x penah pon ananye ko , ko buat aku macam ni kenape? sbb aku senang nak makan , nak buli ? Memang x leh nak percaye la org macam ko nie . Time baek , baek giler. . .Aku sedih giler la ade kwan macam ko. Dah la aku nie Bengong kat tmpat baru kau plak amik kesempatan . Aku nie bukan jenis pdendam tapi aku akan ingat ape yang kau dah buat kat aku . Kau nie memang CELAKAK ABIS!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

V.I.P