Saturday, February 13, 2010

woW!!!!

Ari nie rase gembira sesangat coz ari nie aku dah jumpa beberapa orang kekawan aku kat sekolah smk puteri kota bharu. Aku jumpa diorang kat facebook . Betul la kata orng yang facebook and sosial network yang laen dapat menyatukan orng yang trpisah dan bertemu kawan yang baru. Memula tu aku dapt jejak bdak skelas ngan aku , Tengku. Memula tu x cam lah jugak die nie , yela dlu muke budak-budak skrang nie dah macm orang tue dah . Die nie pendiam ckit seingat aku la. . .yela orng tue mcm aku nie manela ingat bebende cam nie. . .huhuhu. Masih aku tringat kat diorang tu sume. Nak gi lawat diorg pun x de bajet , yela dah x skolah mane nk masuk duit. Skarang nie aku dalam misi untuk unite balik geng kitorang like the old day bak kate orang puteh macam aku nie. . .huhuhu. ade ke orang bace nie? x kesah r asal aku tulis dah la.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

V.I.P