Sunday, February 14, 2010

Pagi Yang Gelap Kini Sudah Terang


huhuhu. . . dah pagi rupenye.Kat dalam rumah sekarang nie cume ade aku ngan adik aku 3 orang yang kureng! Umi ngan ayah aku pegi antar adik aku kat terminal bus sebab dia dah nk masuk maktab. Adik aku nie duk study kat MRSM Kuantan and tahun nie dia akan menduduki SPM . Gud luck sis! Ari nie aku rase aku nk duk rumah jelah coz aku nk tengok sambungan citer east of eden. Best giler citer tu. Dlu aku tk dela tengok citer nie tp bile aku ikuti bberapa episod. . .fuh best giler citer nie! Aku paling minat kat watak utama la sape lagi kalau bukan Lee Dong-chul . Best giler watak dia . . .and cool abis r. Dong-chul merupakan seorng abang yang amat menyayangi adiknye. Tapi hancur hati nya apa bila mendapat tahu adik yang selalu dilindungi dan disayangi lebih daripada nyawa sendiri merupakn anak pembunuh bapany yang ditukar oleh seorng jururawat yang berdendam dengan pembunuh bapanya. Memang best r citer nie . Aku ade bace jugak yang Lee Dong-chul mati di akhiran cerita. . .x tau btol ke tak tapi x best r klau cam tu. Aku akan tunggu sampai citer korea nie habis kat tv2. Le Dong-Chul !!!!!hehehe. . . . :p


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

V.I.P