Thursday, October 11, 2012

Bagai Mati Hidup Kembali



Assalammualaikum...

Setelah lama tidak menulis di dada blog Sand of Fate, aku terpanggil untuk menjenguk apakah keadaan dinding tempat coretan ku ini. Perghh..macam ayat sastrawan negara la pulak..hehehe XD. Ok lah, aku sebenarnya saje je nk menulis di blog ni balik lagi pun aku bknnye penulis yang aktif atau dengan kata lain kaki kuat menulis. Sebab tu ler blog aku noob giler la senang cakap.

First2 aku blog tadi...ada follower baru!!
Trima kasih la kepada follower yg sudi dengan blog hamba yang hina ini.

Aku rasa itu jelah yang aku nk tulis kali ni. Aku pun x tau nak tulis apa dah, tambah aku sekarang ni ada masalah sendiri yang x berhenti2 datang ==".

My last words, Enjoy your weekend ;)



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

V.I.P