Thursday, February 16, 2012

I WANT BABY!!

Sejak dua menjak ni, tetiba timbul rasa minat kat budak-budak kecik. Korang harus faham dan tahu yang aku ni anak sulung dari 8 orang adik-beradik. Jadi, aku telah melihat bagaimana adik2 aku ni membesar dari diorang ni baby hinggalah sekarang.

Bila diorang dah besar ni, nk pulak ada adik kecik. Rindu kut bagaimana rasa dukung baby..main ngan diorang..bila nk keluar jalan2, diorang silap pakai selipar lapas tu ajar diorang cara pakai yg betul . Lepas tu dengar diorang panggil "abe" or "abe mie". Its a great thing to feel someone fond to you .



Nak ada baby sendiri lambat lagi..berkurun kut lagi..hahaha. Okey, stakat ini sahaja kemerapuan aku buat kali ini .

Have a nice day. :)

1 comment:

  1. Anak itu anugerah... penyejuk mata penenang jiwa...

    Story terbaru blog kami...
    masalah kereta lembab tak ada pickup

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

V.I.P