Monday, April 11, 2011

NOW. . .


Ok, aku tahu aku adah lama x tulis bende alah nie . Aku bukannya ape aku x de mase sangat and tambahan pulak jari jemari nie sakit akibat dok peluk gitar jer memanjang (bdk baru blajar. . .biase la kn? ) . Semenjak aku x update blog nie , ade bnyak perkara yang dah jadi kat aku . tapi aku criter yng latest la. . .x kan nk tulis sume kot. . .

Citer trbaru adalah pengalaman aku pi gunung jerai pada ari jumaat ngan sbtu yg lalu . PERGH!!! cek nk habaq mai , SYOK OOO. . . Mase dok kat atas tu. . .sedut jer udara dia. . .HEAVEN!!! dah lama dah x sedut udara yang sesegar itu. . .Sampai jer kat camp site , ade air telaga tu kn , MAK AI! air die BEST!!!! memang air mineral pure lah!Ok, tang mlm plak , bleh nampak bintang yng begitu indah yng menyinari malam yg gelap. . .tringat aku time kecik2 dlu. . .huhuhuhu

TETAPI! nk sampai atas tu memang r. . .best la jugak . Sampai skarang badan aku masih sakit akibat dri naik dan turun gunung jerai tu. . . (T_T) . Abih rm20 aku buat beli ubat ngan mc skali. . .haih~

Walau apa pun, aku memang enjoy dngan xpdc nie. . .klau aku larat aku nk lagi lain kali. . .hohohoho





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

V.I.P